Uppe med tuppen!

Victors väckar klocka ringde 05.00, den hade han ställt bara för att jävlas med mig för han skulle egentligen upp kl 07.00. Skönt tänkte jag och försökte somna om...tror ni det fick bra? Inte en chans! Jag låg vaken i typ en halv timma sedan fick jag nog och gick upp och tog ett långt bad. Riktigt skönt faktist. Badade ungeför en timma, Victor låg fortfarande och sov när jag klev upp. Jag var snäll och lät honom sova , jag var till och med så snäll att jag gav han frukost på sängen. Jag kom in vid 07.00 och tände min röda ljus slinga och sa -God morgon älskling, här har du frukost. Jag får svaret -Jag går upp när min klocka ringer. Jahapp tänkte jag, ställde brickan på skrivbordet och gick och satt mig i vardagsrummet och kollade på tv. Tacksam pöjk det där... pfff!! Vid 08.00 tänkte jag att nu måste han väl ändå gå upp. Så jag gick in igen och frågade om han inte skulle gå upp för att klockan var liksom 8. - VAAAA?!?!? är klockan 8, ååå jag sa ju att du skulle ställt din mobil igår eftersom man inte kan snooza på min.
-Ehmm like I care, jag är fan inte din mamma.! Trevliga vi är, sååå kärleksfulla:D
Jaja medan Victor låg och tjurade och förberedde sig på att gå upp satte jag på mig kläderna jag hade tänkt ut kl 5 på morgonen. Det blev mina svarta nya jeans, en vit tröja med svart tryck på, mina nya pumps, ett guld halsband med röda kulor på och rött lipgloss;) (kommer bild längre ner)
Jaja Victor hann inte med sitt tåg, men jag hann iaf med min buss (lat elin)
Engelskan gick fort, sedan lekte jag och Sara i studion, as roligt fast vi hade världens sämsta kamera:P hahaha
Sedan var det, lunch..chickenkebab, jag hade längtat hela dagen. Tror ni att det fanns kvar sånna när jag och Sara skulle äta? NÄÄÄ bajs skit skola!!! Fick äta våååålulle me liiiis istället:P haha
Gehörlektionen gick bajs, är så jäkla förkyld haha , på ljudtekniken gjorde vi en sång utan en dikt, som vi egentligen skulle hinna spela in men så blev det inte. Efter det blev det dags för rörligbild, vi började redigera våran lilla filmsnutt. 17.45 begav jag och Sara oss hem till Sara. Käkade mat och sedan ett fett lass med glass. As gott..!!
Jaja faskien, palla skriva mer...PALLA:P haha

image20

Inte snyggast bilden men den duuuuger:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0