Matteprov.

Yes idag var det ju matteprov, det gick bättre än jag trodde. Kändes det som haha..!
Jag klarade faktist MVG frågan:D Jag blev stolt över mig själv måste jag säga. I´m a totally G barn:P
Men men, blev just attakerad av min hårtappande hund så nu är mina jeans inte svarta utan grå, snyggigt.
Wiie i morgon är det fredag, då får jag ha min nya klänning:D wiie + att vi får sovmorgon i morgon till halv 12:D
Upptäkte att mitt rum var lite stökigt när jag hem, kan bero på att jag glömde bädda i morse. Så jag ska städa snart och sedan ska jag BADA:D wiie

Kanske skriver seeeen:P



Nu har jag kommit på varför jag klarade mvg frågan, min visdomstand har börjat komma upp HAHAHA...
elin kommer bli mycket vis en tid framöver:D yeeeah:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0