Måndag/Tisdag/Onsdag

Måndag: Åkte in med 4 tåget till stan för att se på bio med individuella valet. Vi såg stardust som var jeeevligt bra enlig mig:D Rekomenderar er att se den:D Efter bion blev det burger king och sedan 20.50 tåget hem.
Blev upphämtad av Victors faster vid tåget:) Sedan tv och mys med Victor:D

Tisdag: Dag i musikhuset..Väldigt skoj som vanligt. Sedan var det dans 17.30, den gick helt okej denna gång:D Börjar få kläm på alla steg och sånt nu:D Efter dansen blev det body jam, fy satan vad det är kul alltså:D men jobbigt som jag vet inte vad! Kom vem vid 20.00, då hade victor huvudvärk och var lite allmänt grinig. Blev lite tjaff sen men men det fixade dig direkt:D

Onsdag: Ja denna dag har bara börjat än så länge. Började 10.30 med trumlektion, åkte sedan hem och nu äter jag lite lunch. Börjar igen 12.50 eftersom vi inte har någon idrott idag, våran lärare är på vandring med ettorna.
Efter sången är det lite scmu, där vi oftast bara sitter och babblar men jag tror att vi ska börjar lira lite låtar idag. Vi får se hur det går med det. Kl 18.00 ska jag på handledar kust med papps, japps elin ska snart ut på vägarna. Bättre sent än aldrig. Fast jag är ju fortfarande bara 16. (hihi plutt mig) Den är i typ 2 timmar, hoppas jag inte dör. Har hört att det är skit tråkigt. Men men informerar hur det gick senare:D
Tjingeling:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0