Kanelbullens Dag:D

Vaknade typ 06.00 för att jag var så täpt i näsan, gick upp och försökte snyta mig men det gick inte så bra. Tog tempern och upptäckte att jag hade feber. Blä tänkte jag och gick och la mig igen. typ 40 minuter senare kommer Victor och säger att han glömt sitt busskort i min mammas bil. Så han skippade skolan och sova med mig istället. Jag vaknade vid typ 10 igen, sände iväg ett sms till min mentor och några fler. Sedan somnade jag om igen, vaknade vid 12 ungefär. Då tvingade jag upp mig själv och tog en promenad med vovvsan. Ganska skönt men jobbigt. Efter det käkade jag och Victor frukost. Efter det blev det ganska många timmars tv tittande. Jätteskönt!
Vi hade bestämt att vi skulle baka idag eftersom det var kanelbullens dag och allt. Så vid 16.00 satte vi igång. Drog fram mamms gamla bakmaskin och grejer. HAAHA blev inte bara bullbak utan MJÖLKRIG. Usch vad köket såg ut HAHA:P Men kul var det och bullarna blev goa. och nu resten av dagen blev det ännu mer TV. I morgon tänker jag gå till skolan även fast jag är hängig, palla ligga hemma en dag till. Usch.
Jaja nu väntar sängen. ska försöka vara piff i morgon också, vi får se hur det går:P hahaha

Ta en bulle och var glad!

           

Sådär kul kan man ha. Och som ni ser, resultatet är mycket bra:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0