Hoppsansa

Oj oj oj, nu var det någon dag sen jag skrev..ooops:D
Nu ska vi se, skrev i lördags. Jo i söndags, då gjorde jag typ ingenting..mycket spännande.
Igår så var jag först ute med frida i regnet en timma typ eftersom vi gick ner till Sara så Frida fick leka med Alice.
(Frida och Alice är två hundar om det var någon som var dum nog att inte förstå det)
Som ni förstår så var både jag, Sara och vovvarna helt dyngsura när vi kom hem. Slängde in Frida i badkaren och gav henne en dusch. Hon gillar inte att bada så hon försökte rymma typ...100 grr.. men jag stoppade henne. YEEES!!
Sedan bestämmde Jag och Sara oss för att åka till kvantum och köpa godis. Så vi gav oss ut i regnet igen haha.
När vi väl var på kvantum hittade Sara halvliters burkar med klass som kostade 45 spänn styck. Faktist två för 60kr.
De blev vi tvungna att köpa. Så vi gick till kassan med varsin glassburk, varsin fet godispåre och en två liters cola..
TJOCKISAR?? I´m Proud:D hahaha
Sedan drog vi hem till mig och kollade på film. Efter filmen mådde både jag och Sara pissblä..:S
Sedan lämnade Sara mig för sina jeeeklans hästar. But I love her anyway:D
Senare på kvällen messade jag till Linda och bestämmde att hon och hennes pappa skulle hämta upp mig.
Vet inte riktigt vad klockan var men jag åkte till henne iaf..
Hos henne gjorde vi inte speciellt. Det vanliga, snacka massa skit , Linda försöker komma på en outfit till typ dagen efter. Vilket aldrig går bra, hon får lite damp och sedan leker hon cp. Bara det gamla vanliga liksom;);) HAHAHA:D
Victor ringde också och sa att han hade slutat och att han kunde hämta mig sen när jag ville hem.
Så vid typ halv 10, ringde jag honom. Tror ni han svarade?...NEEEJ jävla unge.
Ringde till Timmy, tror ni att han svarade?? NEEJ. Vad i helvete tänkte jag
Fick aldrig tag i honom så jag ringde till pappa och frågade om han var hos oss. Men det var han inte.
Sedan vid 10 typ ville Linda bli av med mig. Så jag ringde pappa igen. Men då vet ni. dåå gick det inte att komma fram till pappas telefon. Alltså, alla telefoner hatade mig igår verkade det som. Så jag provade att ringa till mammas telefon och det gick. det var till och med Pappa som svarade. så han kom och hämtade mig sen iaf..
Bllä vad långt detta blev. Hejdå:P hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0