Happy.

Dagen började inte så bra, när man kan till skolan var man lite sen. när man kommer in i klassrummet märker man att alla sitter jättetysta med ett PROV framför sig. Yes oförberätt engelska prov. Gick bra i början men jag gav upp på sista delen. hihi:P

Det hände en jättekul sak idag. Jag nämnde ju igår att mitt busskort var borta. Sen idag när jag var i datasalen kom lillkalle in och sa "Elin du ska till expeditionen." Aha tänkte jag vad har jag gjort nu då? Jag gick dit med då var det ingen där så jag kollade in hos syo, och frågade om hon visste vad dem ville mig. Då var det en rar busschafför som hade hittat mitt busskort och kommit och lämnat det. Jag blev helt sjukt glad, jättekonstigt över att busskort liksom. haha det förgyllde min dag:D hehehe TAAACK BUSSCHAFFÖREN!!!

Idag ska jag hem till Alexandra förmodligen, "shoppa" lite hehe. Hon ska flytta till london och kan inte få med dig allt så då ska hon ha en liten loppis:D Wiiie:D as nice:D hihi
Ska dit vid 19.30 typ!
Kanske skriver igen sen.



image29



Nu har jag "shoppat" hos Alexandra. Det blev:
En svart regal klocka
Ett brund halteneck linne
En svart kappa från H&M
En rutig A-linjeformad klänning
Ett svart brett skärp
En grön skjort t-shirt
En gul pike (stavar man så?)
En helt vanlig v-ringad rosa t-shirt
Ett par örhängen, formade som blommor med en rosa liten pärla längst ner

Allting för bara 200kr:D


WIIE:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0