Elin, spring!

Ja, idag var det utvecklingssamtal. Allting verakde vara bra, lite frånvara här och där. Om man ska sammanfatta allting så tycker alla lärare att jag är en trevlig och glad tjej men posetiv inställning. Inte helt fel!
Efter samtalet åkte jag och mamma och handlade. När vi hade hittat allting vi skulle ha och var på väg mot kassan. Sen mitt i allt började mamma små springa.

Jag: -Mamma vad gör du?!?!
Mamma: -Elin, spring, fort skynda skynda...!!
Jag: -WHAT??

När vi kom fram till kassa sa mamma "det var en person jag inte vill träffa...jäkla kassörska kan hon skynda eller!?!"
 Och sedan sprang hon till bilen HAHAHAHAHA såå jäkla kul:P Smitar mamma:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0