Du är så yeah yeah wow wow

Jag kom och tänka på att en tjej i min omgivning är bäst.
Hon råkar faktist vara min bästa vän
Sara Elin Lagerström
Den bästa tjejen i hela världen, faktist!
Kännt henne sen i 9an, konstigt nog eftersom vi har gått
i samma skor i 10 år. Ska jag vara ärlig var jag lite rädd för
henne eftersom hon bara umgicks med killarna och såg
allmänt farlig ut. Men det visade sig vara den sötaste och
gulligaste tjejen jag någonsin träffat.
Tog inte lång tid innan vi umgicks nästan varje dag.
Jag har verkligen haft kul med henne, hon är toppen.
Jag är dock lite sur på hennes hästar eftersom de snor henne
typ VARJE helg. Hallå hon är MIN?!?
Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara vad hon betyder för mig.
Men mycket är det, grymt mycket.
Vi har tagit oss igenom mycket saker, skrattanfall, tårar och
massa mer. Hon är verkligen den bästa vännen.
Kände att jag ville göra ett eget inlägg om henne bara för att...
HON ÄR BÄST I HELA VÄRLDEN...FAKTIST!!

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0