bad Elin:P

Ja fy mig, jag har fasiken inte skrivit sen i torsdags. Jag har verkligen blivit lat..!
Helgen blev slak, fredags kolla på highschool musical 2 hemms hos Victor, lördag kalas hemma hos Victor kusin som fyllde 15:) Grattis igen Emma:D Och idag blev det kolla på två matcher i sorunda. Först var det herrarna, alltså min Victor spelade. Bra match, de vann med 29-18 mot ?skå?:P Efter det var det damerna som spelade. Måste nämna att Jennis medverkade och var as grym, gjorde massa mål! YEAAH GO JENNIS!! Skrek som en tok :D
Efter matcherna fick vi skjuts ner till nynäs med Victor farmor och farfar som också var uppe och hejjade..!
När vi kom till mig blev det lite mys och film. På andra sidan häcken, hade inte sett den faktist. Helt okej film!
Efter det var det topmodel reprisen som gällde, eftersom jag missade det i onsdags.
Vid 20.00 åkte vi till timmy med en påse med kläder som vi hade hämtat upp på vägen till nynäs. Vi blev där i en timma typ sen åkte vi hem. Då började jag laga mat, eller aa slänga ihop natchos. Mycket nyttigt och bra, smaskens:P
Nu ligger Victor klistrar framför James Bond och jag sitter här och muppar. I morgon väntar en lång dag. 09.15-ca17.30. JUSTE mitt busskort har jag tappat också, JIPPIE!!!
Jaja that´s al for today.
Pööss och Kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0