Studio

Japps igår da, började som vanligt med trumlektion. Den gick helt okej, klara det jag skulle klara till slut:D
Sedan´fick jag skjuts ner till skolan med micke. Lunchade sedan med Jennis, Amanda, Kristian, Emma och Sara:D Nästa lektion på schemat var idrott. Kanske inte ett av mina favorit ämnen men men. Idag var det innebandy, måste nämna att jag är såå jäävla SÄÄÄMST på det. Men det gick ganska bra och det var kul också. först var det lite övningar sedan delades vi upp i 4 olika lag och körde matcher mot varandra.
Det röda laget: Jag, Jennis, Tobbe och Emma, alltså vi rockade fett. Vi vann varje match och släppt inte in ett ända:D Det var våran hejjar ramsa i början tror jag.
Efter idrotter glömde jag som vanligt bort att jag hade sånglektion så kom typ 10 min sent men det gjort inte så mycket. Vi drog över lite! Sjöng "Du måste finnas" Idag. Gick väl helt okej, får sjunga med min huvudklang som Yvonne är så kär i:P Tss.. hm vad var det sen? joo scmu, vi repade lite på låtarna sedan satte jag mig i mickes rum och lirade lite trummor för mig själv. SKIIT KUL:D:D
Sedan mötte jag upp Sara och vi gick hem till henne.

Vid fyra åkte jag och Sara tillbaka till skolan eftersom vi skulle ha studion. Först fotoade vi analogt till Saras projektarbete. Sedan gjorde Sara debut FRAMFÖR kameran med mig coaching. Det är helt sjukt, vi tog hur mycket bilder som helst och alla blir bra. JÄVLA SARA!!

 

Sen när jag kom hem kollade jag på topmodel som vanligt på onsdagskvällar. Sedan hoppade jag in i ett varmt bad. Vid typ halv 11 kom Victor. Och vet ni?? Han glömde ringa mig igår som han lovade. Det var ingen större fara liksom tyckte jag. No big deal liksom. Men då kommer kan in när jag ligger i badet och har köpt blommor och en låda Wiener Nougat. Hur söt får man bli??:P Bara för att han kände sig dum som inte ringde. Pluttisgubben da:D



Usch usch jag har inte tid att sitta här mer men skriver mer sen:D
CAAIO:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0