Söndag

Slak dag idag, sov ganska länge sedan gick jag upp åt as god mat. Kyckling med klyftpotatis. Kycklingen var helt sjuuuukt god:D Mamms är bäst på att laga mat:D Sedan gick jag och la mig igen, sedan kom victor, sedan äkte victor på match. Då skrev jag på min skapelsemyt..men fantasin tog slut ganska snabbt.
Sedan satte jag med mig datorn igen. Snacka med lite folk, sedan gick jag till kvantum och köpte naturgodis:D
Mumma mumma, var söknt att komma ut lite:)
Nu sitter jag här, mår lite illa efter allt godis. Victor kom precis hem från matchen, de hade tyvärr förlorat men men.
Kollar reprisen på Topmodel och victor äter. Måste åka hem till Linda och hämta mina saker sen också.
Jätteslak dag idag:P

Nu ska jag sällskapa Victor, Puss o hej:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0