SNÖSTORM

Shit pommesfitter alltså. Igår var det ju ingen snö alls och när jag vakande i morse var det liksom 3 dm snö?!??
Hahah shi alltså. Jag har ingen ensamble idag så börjar om 10 minuter:P men jag har fastnat hos Sara!
Jag åkte med 10.24 bussen ner till Nynäs men vi fastnade i ösmokorset eftersom Jannis Bageri Bilen hade krockat in i sidan på en annan buss. Så vi stod still ganska länge
Jag kom ner till Nynäs vid halv 12 typ. Då gick jag ner till Sara eftersom jag på något vänster hade fårr för mig att hon var hemma, tror ni att hon var det? Nuupps, men jag messade henne och det var lugnt att jag chillade där:P
Jag kekade lunch och sedan kom jag på att jag ville överraska henne lite. Jag gick upp och städade hennes rum eftersom hon hade klagat på att det var skit äckligt:P När jag nästan var helt klar kom hon. Så det blev inte riktigt den öcerraskningen jag hade tänkt men hon blev iaf glad:D
Nu sitter vi här och gör inte mycket:D Haha det snörar fortfarande helt sjukt mycket

Juste jag ska berätta om victors v'g till skolan.
Jag vet inte riktigt när han åkte men den första bussen kan hoppade på fick soppatorsk mitt ute i skogen. Så det fick hoppa av och vänta på nästa buss som gick en timma efter. Sen kom den bussen, så rullade det iväg. Men sedan fastnade den bussen i en uppförbacka. SÅ det blev stående där i typ 20 minuter tills busschaffören hade skottat bort lite snö och sandat. Sedan kom dom till en slängrig väg då var det tre lastbilar som hade kört av vägen. Bussen kom precis förbi dom. Så det körde vidare sedan kom det upp en buss bakom dom och så körde den av vägen också. Så då stannade bussen för att hjälpa den andra bussen så då fick alla gå av och gå till Rosenhill. Vilket tog typ 20 minuter. Sedan träffade victor och hans granne en tant som kände en som bodde där och hade bil så de fick skjuts till tumba och därifrån tog de tåget till Sthlm:P Det tog honom typ 4 timmar att åka till skolan.

Stackars älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0