Onsdag

Yees redan Onsdag liksom:) Första lektionen....DRUMS, yeeeah.
Ganska slak lektion, massa teknik bara. Men det måste man ju också lära sig:)
Sedan fick jag Amanda och Annelie skjuts med magister Micke ner till skolan.
Sedan käkade vi och sedan skulle vi ha idrott och röra på oss.
Idag var det lacross som gällde. När idrott-Micke(jobbigt när dom heter samma juu)
berättade att vi skulle spela lacross såg jag ut som ett frågetecken och tänkte WTF IS THAT??!?!
Tydilgen någon sport där man springer runt med en typ korg på en pille och aa spelar match.
Det var fan piss svårt men det var kul. Tyvärr förlorade mitt lag med en poäng, men vi var bäst iaf! GOOOO RÖÖDA!!

Sedan fick jag skynda upp till Musikhuset igen för att ha sånglektion. Vi övade på låten som jag
och Amanda ska sjunge på Lucian. Alltså vi ska inte sjunga duett utan hon sjunger i kyrkan och jag i skolan.
Men eftersom Amanda har mörkare röst än mig så var jag tvungen att krångla lite med Yvonne. Först provade vi
i samma tonart som Amanda men det funkade inte. Så då höjde vi ett tonsteg men då blev det för högt i refrängen.
Eller jag tyckte det, Yvonne som är så kär i min supranröst tyckte inte det. Men jag vägrade ha så högt. Så då var jag så krånglig att jag ville höja ett halv tonsteg. HAHAHA:D Det blev tillslut tonaren Fiss hahaha:D

Efter det var det scmu som gällde. Vi övade lite på aladinlåten sedan gick jag och bankade lite på trummorna inne i Mickes rum:) Satt och gjorde lite egna fill, övade lite på min kreativa sida. Gick ganska bra iaf:)
Sedan gick jag hem i kylan och nu sitter jag här och fryser om händerna. Det är kallt i mitt rum fast elementet är jättevarmt.

Yeah yeah that´s al:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0