Linda konno glass:D HAHA:D

Japps japps.. fredag hände det ingenting speciellt, var hemma bara. Kollade på idol med familj + Victor åt pizza sedan slöade jag och victor i sängen. Somnade ganska tidigt.

Lördag: Victor skulle upp vid halv 7 och jobba. Snoozade som vanligt jättemånga gånger, när klockan har ringde tre ggr är jag klar vaken. Men jag försöker intala mig själv att jag är trött. Sedan kommer Victor och frågar om vi har någon mössa han kan låna. Till hans förvåning flyger jag upp ur sängen och börjar rota i soffan där vi har alla möoor och vantar m.m. Jag brukar förövrigt ha en hemskt morgonhumör, ALLTID as grinig på morgonen. Så Victor fick en chock:P HAHA:D Hittade ett par vantar och en mössa till honom. (dom matchade till och med;))
Sedan kunde jag inte somna om när han hade gått så jag satte mig vid datorn . Linda kom in vid typ halv 9 kanske. Då bestämde vi att vi skulle åka ner på stan och kolla runt lite:)
Vi gick till pernillas först, Linda hittade en jättefin stickad tunika och en ful/Snygg kofta:P HAHA:D

Juuuste jag har shoppat min första julklapp, till mamms blev det. En typ almenacka i tyg, som hon önskar sig varje år men det har alltid varit slut när jag kommer och vill ha en:P men i år så jäklar fick jag en!!

Well well, sedan bar det av hem till Linda. Satt i köket och pratade med hennes mamma. Vi drack lite kaffe och grejer. Eller jag drack typ varm mjölk med lite kaffe i, ändå tyckte jag det var äckligt. Ska jag någon gång bli vuxn och gillar kaffe?:P
Sedan kom Linda konno glass dit också:D Även hon fick en kaffe (en riktig) Vi satt och snackade några timmar. Planerna för kvällen var: FEEEST hos Christoffer i ösmo. Vid typ halv 3 gick vi hem till Linda glass, jag och Linda liten invaderade hennes garderob, jag hittade en jättefin outfit för kvällen:) jippie:D

Jag och Linda liten käkade middag hos henne sedan vid 9 åkte vi till ösmo. Linda glass hoppade på vid Nynäsgård:P Ja spenderade kvällen hos Christoffer, jättemysiga människor där måste jag säga:D Inga nämda inga glömda. Vid typ 1 ringer victor och är piss förbannad av någon anledning. Så vi sätter oss på 20 i två tåget till nynäs. Massa fight på vägen hem eftersom en viss liten fittig person snackar en jävla massa skit. Sedan lägger den personen in min bästa vän när han berättar allt för victor så att det ska bli mer trovärdigt..Så ja om någon hörde att någon gick och skrek kl halv 3 på natten den 17 november så var det jag:P hehe.
orkar inte gå in på detaljer men men. Kom hem vid tre kanske. Somnade ganska fort med typ alla kläder på:P Haha frös som en tok också:P
Kvällen blev iaf kul till en början, som sagt massa trevligt folk och dans på borden:D
HAHA


      

Kommentarer
Postat av: L

You like my nick huh? ;)
tack för en trevlig kväll

2007-11-18 @ 18:35:33
URL: http://lindakonno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0