ladidamdam

Onsdag, redan....hm vad gjorde jag igår?:p Skola sedan dans. Det gick väl sådär, var rätt lost men men det kommer väl:D haha. Victor rakade även av ALLT hår. Blev galet mad men sånt händer:P haha

Idag har jag haft trumlektion, det gick bra faktist. Hade bara mjukiskläder och en mössa när jag kom eftersom jag hade ha idrott efter. Då säger micke "you look like a cool girl from the hood" Hahah "yo" fick jag fram hahaha:D
Vi garvar alltid as mycket på våra lektioner för jag är så knäpp när jag inte klarar det jag ska. Haha men han tycker det är bra att jag har posetiv inställning och aldrig ger upp:D haha

Yeah yeah sedan blev det idrott ganska slö lektion, jag och sara gick mest runt och lalla:D
Sedan var det scmu, repade en disneylåt. Det är det nice, sjunger aladinlåten med Kristian. Skit fint:D
Sedan cyklade jag ner till Sara, var där ett tag sen åkte jag hem.
Lagade lite mat och nu sitter jag vid datorn och snackar med lite folk och kollar på top model:D
That´s al for today.

Kanske ska äta lite glass! hmm:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0