Hmm..

Fan vad kass jag har blivit på att skriva blogg nu för tiden. Det har väl inte hänt allt för mycket egentligen men men.
I fredags efter skolan gick jag och Linda ner till Intersport och kollade på jacka till mig. Vi hittade en jättefin som jag ska få till födelsedagspresent:D Wiiie:D Sedan var jag med Linda liten och Linda konno glass och lite folk. Kvällen bestod av massa promenad i snöstormen, eller inte kanske storm men iaf massa snö och ett besök på nynäspizzan. Jag hade verkligen fel skor på mig. Fick piss ont i ena hälen. Sedan gick vi hem till Nappe, helt okej kollade på idol. Juuste fan fattar inte hur Daniel kunde åka ut alltså:S Helt sjukt, han var ju typ bäst!! 

Lördag var det öppet hus men jag jobbade i stället, upp kl 9 glömde att äta frukost, åkte ner till jobbet började kl 10. Vid 11 var jag piss hungrig och slutade inte fören vid 2 liksom. Men det gick bra iaf, fick min lön i handen eftersom det var nått fel med det kontonummer jag hade gett Lasse. Blev 1255kr rikare det kändes skönt. Fick se schemat för december. Han hade satt upp mig på massa tiden så i januari blir jag lite rikare. Känns as bra eftersom det bär av till Teneriffa typ på spotlovet. Senare på dagen gick jag och Linda och solade lite, fick inte sååå mycket färg men nu har jag iaf en rand att skryta med:D Sedan bar det av hem till henne, käkade middag med hennes familj. Lövbiff med pommes...mmm..mumma:D Sedan kom det tre tjejer till hem till Linda och sedan vid typ halv 9 drog dom till bowlinghallen. Orkade inte följa med så jag gick hem till Sara istället. Slöade massa bara. Sedan kom victor och vi gick hem till mig och sov..

Söndag(Idag) Ehm inte gjort så mycket, upplevt lite smärta, hahaha sara fattar vad jag menar. Sedan åkte jag till kulturskolan för att bestämma vilken låt jag och Amanda skulle sjunga på luciatåget. Efter det gick jag hem till Timmy där även Victor var. Sen hämtade vi upp Sara och drog till PH, käkade varsin pizza. Sedan hyrde vi en film på kvantum och drog hem till Timmy. Slöade där massa och nu sitter jag hemma. Jag har så sjukt ont i ögonen eftersom jag sovit med linserna i två nätter i rad. Usch usch. Men nu ska jag ta ut dem och lägga mig i sängen.
Imorrn är jag ledig så då kan jag skriva lite till kanske:P HAHA:D

Gonatt alla:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0