Gott och blandat:D

Japps fredagen i skolan var helt okej. Jag var pissflummig på matten, sa precis vad tänkte rakt ut. Fast jag tror att klassen har vant sig:D
Efter skolan drog jag Sara och emma ner till Centrum. Sara skulle lämna en skiva och göra synundersökning.
Medan Sara kollade synen kollade jag på bågar. Hittade ett par AS snygg tiger glasögon. ÅÅ jag vill ha, 1870kr kostade dom. De flesta vet att Sara är rätt slö av sig. Det roliga är att när hon hade gjort klart testet visade det sig att hon såg lite dåligt. Men om hon ansträngde sig så såg hon. Och hon hade tydligen sagt att hon såg lite dåligt. Så Sara är för lat för att anstränga sina ögon HAHA:D Jaja när alla grejer var fixade nere på stan fick jag och Sara skjuts hem med hennes maamma:D
hahaha hon hade varit och köpt en regnrock till deras hund. SÅÅÅ jäkla ful/Söt:P HAHAHA:D
Iaf kvällen var planerad. Vi skulle supa hos jocke, jag skulle mest chilla eftersom jag skulle jobba dagen efter.
Började med att jag Sara och Jocke åkte hem till jocke. Satt och drack lite kollade på IDOL:D
Sedan kom keijo. Så spelade vi nått slags ölspel på bräda och sedan vanliga med kort.
Sedan blev det fight med Victor, massa tårar, fula ord och massa skrik. Sen blev det lugnt igen, sen kom det till Litet sms och så blev det tårar igen. Men Jocke muntrade upp mig, hahah fick låna hans halloweendräkt:D
Tack för stödet igår Jocke, Sara och Keijo och även Tuorda. Ni fick mig på bra humör igen. Blev tyvärr för mycket dricka för när jag vaknade var jag Bakis.
KUUL KUUL as seg på jobbet men det gick bra ändå. Edis kom förbi och hälsade på en sväng. Mycket trevligt:D
Får se vad det blir ikväll. Kanske hem till Linda. Vi får se KUL ska jag ha det iaf. YEEEAH:D



KÄÄÄR; VILL HA!! GEE MIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0