Söndag

Yes kom hem typ halv 3 i natt, jippie! Somnade inte med en gång direkt. Sedan upp klockan nio, var verkligen skit
trött. Sedan skjutsade pappa ner mig till jobbet. Började 11 och slutade 2. As skönt:) Sedan gick jag till Lindex och kikade lite och sedan blev det fika med Linda glass:) Vi satt där till typ halv 4 sedan gick vi till konsum och köpte ägg och sedan begav sig Linda hem. Då gick jag in på Lindex igen och kollade lite tills Victor ringde så vi kunde åka hem till mig. Väl hemma hos mig satte vi igång en film, Harry Potter och fenixorden. Den var rätt bra men jag somnade i mitt någon stans eftersom jag var så äckligt trött. Har gått och lagt mig sent hela helgen och upp tidigt.
Vi missade slutet eftersom vi började snacka om massa så blev det lite tjaffs men det löste sig.
Nu har vi precis ätit pankakor, MUMS:D Och nu blir det lite kortspelande.

Juste gårdagens pepparkaks bak blev mycket lyckat, blev dock några brända peppisar men men:P
HAHA:D

usch var int epå blogg humör:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0