Lediga:)

Yes idag var jag ledig från skolan:)  Eftersom alla ensamblegrejer är nere på vågen så kunde vi inte ha ensamble och jenny var sjukt. Så jag, jennis, berra och Amanda drog in till farsta med 10 tåget. Det blev lite julklappsshopping, vanlig shopping för min del, thimat-lunch och massa skratt och fjanterier:)
Måste säga att det var en jätterolig dag, det måste vi göra om:D hehe
Men jag tror nog att alla tyckte att det var skönt att komma hem sen.

Jag shoppade:
Ett par skor från skopunkten för 49 kr.
En t-shirt från gina för 99kr
Tre ögonskuggor från H&M 40 kr st
Makeup sponge från H&M 14.50kr
En nessesär från H&M 49.50kr

Vi är lediga i morgon med:) SKÖÖÖNT ska lata mig hela dagen och sedan ska jag och jennis på julton och kolla på Amanda och berra:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0