Fan vad sur jag blir alltså...

Blir galen på honom alltså, blir sur för att han för en gångs skull inte får sova hos mig för att jag behövde sova. Plus att han skulle upp liksom halv 5. ÅÅÅ Sedan fick jag höra av Sara att han blev  arg för att jag inte svarade på  mobilen, när han vet att jag jobbar. JA MEN FÖRLÅT SÅ JÄVLA MYCKET att jag stod och slog in paket och hade 3 personer till på kö, förlåt att jag sköter mitt jobb. Sedan ringer jag upp honom när jag hade slutat och är inne på Vincent´s och kikar lite. Berättade att jag stod och kollade på en jättefin kofta och lite mer saker som skulle passa honom. Då tycker han att jag har så dålig fantasi och att han hatar stickat och att han hatar att få kläder. Ursäkta sa jag ens att jag skulle köpa det till honom??? NÄÄJ, jävla pms kossa alltså. sedan berättade jag vad sara hade sagt då blir han sur på henne och kallar henne jävla fittunge eftersom hon har "skvallrat" till mig. 

Sedan tycker han inte att jag har nått att bli irriterad över, nääänäää kalla min bästa vän för fittunge och bli sur för ingenting gör det bara. Skyll på mig. fan vad sur jag är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0