uj uj!

Sådär ja då har man bytt sängkläder, tvättat och ätit två ggr.. Bra start på dagen.. Önskar jag kunde tillägga typ en sväng på gymmet eller en promenad eller nått..meen inget sådant avklarat....... Ännuu kan jag säga! Då finns det ju en liten chans att jag tar tag i det kanske efter middagen.. Som kommer ske om bara nån timma. Hampus ringde precis innan jag gick ner sista gången till tvättstugan. Då jag precis ätit, vilket var för ca en halvtimma sen kanske. Hoppas han inte dör av hunger precis när han kommer hem. Och hoppas han är sugen på att gå ut och gå sen! Det vore det bästa.. Annars ska jag faaan pallra mig ut själv. Ska lova det här i bloggen nu. För då måste man ju göra det. Eller?

Har laddat ner alla nya avsnitt på alla serier jag ser på så vi har iofs lite att kolla på ikväll.. hmmm inte bra för motionen. Löser sig.

Nu ska jag gå och lägga in alla kläder. Ska vara snäll denna gång och lägga in mannens också. Annars kommer dom stå i påsen i två veckor tills den är tom.. och då får jag psykbryt (utan att säga det till honom förstårs) för då har vi inget att lägga tex den vita tvätten i i skåpet och då måste man sortera sen nästa gång jag ska tvätta..och det är ju inte bra.... SÅ bara bäst att göra det! Kommer sluta som Bre i DHW...OH yeah jag har laddat ner första säsongen nu och ska kolla igenom. Bara sett ströavsnitt innan. Så nu kommer liknelsena och jämförelserna spruta här! Kanske!

Tvätten var det ja! Hepåer!

http://www.blogcdn.com/www.aoltv.com/media/2010/02/desperate-housewives-bree-orson.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0