Tjo fick jag för att jag var ledig!

Var ju ledig från jobbet igår och i förrgår. Njöt som tusan i onsdags, var ute och gick med sara och vovvarna, åkte in till stan med mamma och shoppade och bara njöt av sommarvärmen som stockholm bjöd på.

Kände dock på kvällen att halsen var torr och gjorde ont. Vaknade halv 4 på natten, näsan var täppt, halsen gjorde cpont och jag var heeelt sänkt. Gick upp o satte mig i soffan och kollade på tv, googlade vad som kunde lindra halsen för halstabletterna jag hade hemma fungerade inte alls. Svalde en sked hounung, drack te men inget hjälpte. Mannen vaknade vid sex och jag var ännu vaken. Han klappade lite på mig och gosade en stund och efter det slocknade jag. Vaknade väl efter 30 kanske. Då var han borta och hade ställt fram ännu en kopp te till mig. Min fina!

Dagen spenderades i soffan och sängen. Kollade på serier och sov hela dagen. Mådde så jävla kasst..Fick i mig lite kvarg och hallon men kändes fasiken som att äta sten. FY. Mamma kom förbi med nässpray så jag äntligen kunde somna ordentligt utan att behöva sitta upp. (man blir ju galet täppt när man ligger ner.)

Jag sov när mannen kom hem vaknade av att han plockade och fixade i köket. Sen lagade han spagetti och köttfärsås. Gick inte lättare att äta det heller. Tvingade i mig och höll nästan på att börja grina när jag svalde så jag tog väl kanske 15 tuggor sen så gav jag upp. Gjorde en varma koppen för jag var så jävla hungrig.

Idag är jag iaf inte alls lika seg. Halsen dock är helt paj. Har försökt kika i halsen men jag tror inte jag ser nå vita prickar. Aldrig haft halsfluss innan heller så vet inte hur det känns.. Försökte mig på att käka lax och sallad här nyss.. Nu känns halsen ännu mer misshandlad och jag var skitfånig och grät en skvätt.. Well well..

Kl ett blir det jobb på Jysk till 19.15..Dee ee niice.. Sen är det heelg, men jag jobbar som vanligt :)

Dags för dusch så jag slipper se ut såhär på jobbet och skrämma bort alla kunder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0