Time for change

Tisdag, känns som lördag. Både mannen och jag är lediga så jag har precis satt i mig en brakfrulle och sitter nu och väntar på att mannen ska komma hem så vi kan dra upp till gymmet.

Igår blev det som sagt ben och rumpa. Mådde bra illa efter så gissar att jag presterade bra. Idag blir det armar och bröst. Mina armar behöver verkligen träning. Så jävla snyggt med lite vältränade armar. Alltså inte så dom blir biffiga utan bara får lite konturer. I want that!

Får se hur man spenderar resten av dagen sen. Satans skönt att komma iväg till gymmet på dagen istället för kl 6 på kvällen!

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/457683_10150939924600365_559570364_12091885_595917738_o.jpg

 

Dags för gymmet! Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0