Soool Sool Sool!

Går ju inte att få något vettigt gjort när det är sol ute.. Ska fan knata upp till mamma och slänga mig i en baden baden!

Igår åkte jag in till Natalie för lite häng..Resulterade i Sushi hårfärgning och packning eftersom hon åker utomlands i morgon den grisen! Inte alls avis! NÄÄ
Mitt hår fick lite slingor och en silvertoning i sig så är det blondare nu.. Ingen jättemarkant skillnad men lite nytt är alltid kul!

Nej nu ska jag inte slösa mer tid inne. NU drar jaaag!

En liten glimt av min nya bikini! USA!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Åh snyggis! Kanske var likabra att någon som kan färga hår fick färga dig och inte jag :p

2012-05-08 @ 16:42:02
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Eluutt

Jag tror det hade blivit minst lika bra om du gjorde det. Jag menar jag är långt ifrån kunnig, första gången jag gjorde på dig var jag ju tokosäker men det blev ju bra :) SÅ jag tror du hade gjort det galant! :D

2012-05-11 @ 07:52:41
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0