Nytt ger ny motivation!

Undrar om alla tjejers hjärnor funkar så? Nu pratar jag såklart om kläder..

Köpte mig ett par gymhandskar i lördags. Och sedan var det kört. Suget efter nya träningskläder hade satts igång.
Gick in på Intersport för att bya ett par gymhandskar jag köpt till Hampus. Råkade få med mig ett par nya tights, en träningsjacka, en t-shirt och ett linne. Jacka och tightsen var ett kap på 550:- som jag inte kunde motstå.. Dom var ju rosa. Och har känt att linnena jag äger inte riktigt funkade på gymmet så..

Blev ett ben/rumpa-pass även denna månadag så jag kommer kunna gnälla heeeela veckan sen. :)
Får se vad det blir i morgon. Om vi kör samma schema som förra veckan blir det bröst och biccar!

Jobb hela veckan eftersom BC är på utbildning i falsterbo(?) Så jag går på hans schema. Har jobbat heltid senaste två veckorna, 40 timmar alltså. Så nästa lön lär bli rätt bra :) Som en halvtid liksom! Kalas!

I helgen ska Linda Konno firas, och på söndag blir det morsdag/pappa 52år/Hampus 29år-firande hos farmor. Dock vet inte Hampus om riktigt att vi ska fira honom. Och tror inte han är här inne och kikar heller så det blir en suprise för honom. Fniss! Sen på Måndag är det Hampus födelsedag på riktigt. Så då har jag sett till att jag är ledig. Så ska jag skämma bort honom ordentligt!

Nu väntar sängen, trots att jag redan sovit en stund. Var så trött efter 9 timmars jobb, 1,5 timma på gymmet och sen lite käk på det. Somnade sittandes i soffan. Haha

Ena nya t-shirten, bara enkel basic, bekväm!

Setet :) Blev lite less på min andra eftersom den hade
mudd där nere som var rätt tight och åkte upp så fort man rörde sig lite.


Handskar så jag inte får fula valkiga, nariga händer av vikterna och stängerna!
Dom fanns i rosa också men kände att det kanske blev lite vääääl rosa då. Det fick räcka med att det var blommor på dom! Limegrönt är ju snäppet vassare måste jag säga!
Skulle inte vilja påstå att jag är en "Pink Girl".
Men när det kommer till träningskläder och skor så är
Svart/Rosa det som oftast ser snyggast ut! :)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Snyggt vännen! :)

2012-05-23 @ 11:18:31
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0