Varannandag sjukan!

Sådär ja då hade helgen sprungit iväg igen!

Ögoninflammationen hälsade på igen på torsdagen, perfekt när jag äntligen fått jobb på torsdagen så det blev det inget med. Skickade mms till min chef och fick garv som svar och att jag förmodligen skulle skrämma bort alla kunder om jag kom! var riktgt snygg!

 

Men även det gick över redan dagen efter. Riktigt skumt! På torsdagskvällen kom mamma förbi och droppade av en hatthylla hon köpt åt oss :D Snälla snälla bästa mamma :D wiie
Den slängde vi upp på lördag förmiddag :D

Sådär blev det. :)

 

Lördagen fortsatte med lunch på Subway och lite jobb. Sedan kom jag hem till 10 galna, dator-spelande killar. Kände inte riktigt att jag passade in så jag flydde tillslut upp till sandhamn till Jocke och Linda där ett gäng drack och hade det trevligt. Knatade hem vid kl 2 lagom full och somnade bums!

Mannen var nöjd över matchningen mellan tröja och strumpor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0