Dålig tjej!

På att uppdatera.. bara på helgen typ :D Haha Nejda!

Varit massa jobb under veckan, men ledig i tordags så jag och Tessan körde en utång i onsdag. Resulterade i en helt sjukt rolig kväll och spontan kväll med treeevligt sällskap, god mat på fridays och massa galen dans. På dagen shoppade vi lite också! Övernattning i stan och sedan ett äventyr för att hitta hem sen! Men vi klarade oss bra!

Igår blev det jobb och sedan asgod middag. Åt hur mycket som helst!

Lördag igen da.. fan känns inte så länge sen! :D Jobb står på schemat kl 2. Men ska först försöka röja upp här hemma och sen ska jag upp till Mamms och Papps och käka lite mat! Kvällen är oplanerad, jobbar till ca halv 6. Mannen är just nu iväg och hjälper syster sin att flytta.. :D Är inte speciellt avis!

Drömde helt sjuka drömmar inatt.. Eller en del var bra, minns bara att jag satt och spände mig och hade magrutor. Haha Förmodligen för att Mannen stod och stoltserade med sina som börjar komma tillbaka i duschen igår.
Jag drömde iaf att jag typ slogs med en bläckfisk som körde ett tåg med massa pirater på. Världens strid och jag besegrade jättebläckfisken genom att få den att typ äta upp sig själv.. Hahah :D As skumt!

Nä nu ska jag städa lite. go go go!

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/419223_10151362382715430_622680429_23456338_302601093_n.jpg

Våren är verkligen på ingång. Vi satt som ni ser ute och tog oss en liten öl/cider innan maten i onsdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0