Hej sommaren!

Äntligen har jag fått njuta av solen! Har bara jobbat och jobbat de dagar det varit sol men idag var gud på min sida!
Natalie kom ner vid 10 då blev det gofrukost med färska frallor och massa goda pålägg! Sen slängde vi oss på gräsmattan här utanför och snackade massa bajs! Sen blev det dags för årets första glass i hamnen! Naaaam! Blev halv 2 tåget hem för Natalie och jag knatade uupp till föräldrarna och bänkade mig i solstolen...somnade och efter 3 timmar var jag röd! Hejja! Men jag är nöjd!
Sjukt bra ledig dag! Första riktiga sommarkänslorna!
Time to sleep! I morgon kommer min fina duktiga man hem efter ypperlig prestation i Norge på dyktesterna! Maxpoäng i alla moment! Så jävla stolt! Så nu får vi se om ca en vecka om det blir flytt till Norge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0