Jobbaaa :D

Idag blir det lite jobb på förmiddagen på Jyskis! Kul kul kul!
Sen blir det nog till att smita in på friskis& svettis och köpa ett gymkort tror jag så jag och mannen kan dra igång och träna. Blev lite misstänksam igår när han sa

Hampus:Kan inte du också köpa ett kort där så kan vi liksom peppa varandra?
Jag: Tycker du jag blivit tjock?
Hampus: Nääää mest för min skull så jag verkligen kommer iväg, är ju lättare om man är två.
Jag: Hmm (funderar en stund  på om jag ska gå på hans bortförklaring) Aaa okej da!

Så så får det blir. Trots att jag kommer vara fattigare än fattigast pga det. För envis som jag är tänker jag minsann betala hyran och det fast mannen säger att jag inte behöver om jag känner att jag har lite pengar. RÄTT SKA VARA RÄTT! PUNKT

http://xbecka.blogg.se/images/2010/fuck_u_1189500230_1190892694_68928706.jpg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0