Jag gillar att sova men come on!

Ja jag mådde inte mycket bättre under kvällen heller. Mannen styrde blodpudding och bacon till middag för att han tyckte jag skulle få i mig järn tydligen.. efter det blev det ett avsnitt vänner.. Kände hur jag blev ynkligare och ynkligare, ta mig i hans knä och slocknade, vaknade en timma senare av att det gjorde ont i heeela kroppen inklusive typ håret och huden. Tydligen var jag cpvarm så det blev sängen för mig.

Natten var inte det minsta kul, helt kusliga mongodrömmar, svettigt och massor med mensvärk. Yeeeah
Vaknade vid 11. Slog en signal till mannen och frågade när jag somnade egentligen. Tydligen var klockan runt halv 8 när jag somnade i hans knä, och halv 9 när jag la mig i sängen. Har alltså sovit typ 15 timmar. Okej att jag alltid gillat att sova men det är ju lite overkill kanske :P Well well. Känns som jag mår lite bättre idag iaf. För tillfället.

Ska slänga på mig lite kläder och knata iväg till optikern och hämta mina glasögon jag beställt :)
Hoppas på att jag är frisk nuuu!

http://www.farmacifacket.se/images/FS-4-sjukling.gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0