Fredag den 13de!

Idag fyller världens bästa Mamma ååår! HURRA HURRA HURRA!
Ringde och sjöng för henne i morse och på söndag blir det tårta och paket :)

 

Igår blev det en trip in till stan för att träffa Ellinor :) Toklänge sen vi sågs så det var himla mysigt. Blev en lunch på Pong sedan sprang vi till gallerian i regnet. Där införskaffades 3 nya ljuslyktor på indiska och sedan sprang vi vidare till lagerhaus där jag äntligen hittade en duschmössa, en ful sådan. Såg ut som en anka, fanns två att välja mellan, anka eller val... :P Passade även på att köpa lite mer presentpapper och snöre!

Mötte upp Calle i farsta sen så man fick snålskjuts med honom. Så blev det hemmagjorda hamburgare till middag. MUMMS!

 

Idag trodde jag att jag inte skulle göra någonting. Började dagen med ett svettigt Zumbapass här i vardagsrummet. Efter det hade jag tänkt städa men Therese bjöd ut mig på lunch så det lockade lite mer såklart. Blev en lunch på konditioriet sen knatade vi bort till hennes mammas lilla butik som ska öppna snart och tjuvkikade lite. På vägen hem sen så stannade jag på lilla Svens och pratade med Therese (chefens dotter) var så länge sen vi sågs så det var supermysigt. Blev kvar i typ en timma :D Nu har jag precis knåpat ihop den sista presenten till mamma. Ska snart göra mig redo för middag uppe hos svärföräldrarna:)

Än så länge har jag inte känt av någon olycka. Det är ju som sagt, fredag den 13de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0