Det tar sig sa pyromanen

Jag gjorde allting bakvänt idag... eller mot vad jag sa innan iaf. Har inte hoppat in i duschen ännu. Jag är med andra ord till och med äckligare än när jag skrev i morse. Tur att min man är på jobbet alltså. Stackars honom om han tvingats titta på mitt äckliga hår och fula nylle hela dagen.

Det är ingen bytesrätt på mig, sorry Carl-Hampus!
(Brukar säga att han inte får ändra sig nu.
Att han måste älska mig fast jag blir fet och sådär.
Han säger att det inte är så. Då tycker jag han är dum....
)

Jag har idag roat mig med att kolla på Tarzan och lite avsintt av olika serier. Tryckt i mig ca 4 mediumstora bitar kladdkaka som jag bakade igår som för övrigt var helt sanslöst perfekt. Ibland förvånar jag mig själv!
Vid tolv kände jag att jag kanske borde äta någon mat och inte bara socker. Så jag gjorde det enklaste möjliga, spaghetti och bacon, konstigt nog inte alls lika gott som jag mindes det. Där emot var Tarzan det. Lika bra alltså!

Började sedan plocka lite här hemma. Köket var klart sen igår så det var skönt. Drog fram Melissa (damsugarn) och tog en dans med henne. Så märkte jag hur jag gick och irriterade mig på alla fläckar som på något mystiskt sätt alltid uppstår på vårt golv. Så tog för första gången fram moppen. Jag hatar att torka golv. Finns fan inget värre. Blir aldrig helt nöjd och det är bara jättejobbgt. Men jag slängde upp alla möbler som gick för att få så mycket fri golvyta som möjligt . SEN JÄVLAR, torkade, gnuggare, låg på knä och pillade med naglarna och nu är jag ungefär, nästan, typ nöjd.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/395224_10150590782415365_559570364_11204277_721694872_n.jpg

Påtal om inget, hyllan där bakom tornet av stolar, som är som en stege.. Den har min farfar BYGGT.
He´s KING!


Fortsatte sedan att plocka och fixa, lyckades slänga min nya lilla gröna fina skål i golvet.. me so sad :(
La sedan in alla kläder i garderoben, inklusive mannens. (im such a mammie) Hittade en tröja som det var hål i som jag vet mannen är pissnygg i så tog en paus och sydde ihop det. (told you, mammie)

NU ska jag duscha och göra mig lite fin för min Hampus (mm ska nog kalla han det hädan efter) Har varit ful och sjuk för många dagar nu. Måste ju påminna honom om att han faktiskt har en snygg flickvän nu, som faktiskt kan städa, laga mat, tvätta, ehm.. och sånt där som man inte ska skriva när man vet att ens mamma läser! MOHA ;)

 

 

 

 

 

(JAG KAN INTE VARA ENSAM I 3 DAGAR DÅ BLIR JAG SÅHÄR.. HELT MONGO CP.. ÅÅÅÅ SKÖÖÖÖÖÖNT MED JOBB I MORRN!!!)


Kommentarer
Postat av: Mams

Vadan denna blyghet helt plötsligt ???? :P

2012-01-19 @ 21:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0