Är jag kärleksskadad?

Blev utgång igår som sagt med Catta och Natalie :) Började med förkröl på Harry B James, nice ställe, rätt billigt och så. Sedan knatade vi bort till Entorage, fick gå in gratis och så där, drack och dansade lite..
Det som sög var att det fanns inte EN ända snygg kille där. Nog för att jag har kille men seriöst, lite fint måste man ha att titta på tycker jag! Men det var BARA fula dudes där.. herregud! Kiss-ställe :P Jag och Cattade hittade till slut en kille som iaf kunde dansa och var lite skön och bjöd på sig själv så honom dansade vi med ett tag innan vi ringde på Calle så han fick hämta oss!

Så såg man ut igår, med beiga byxor och crazy höga svarta ankelboots :D

 

Idag har mamma firats och hon verkade nöjd med alla presenter hon fick . :) Köpte, två små korgar att ha smink i, en jättemysig morgonrock, en tyg almenacka som hon har på väggen och så skrev jag även en liten dikt till henne :)

Så såg den ut, skrev ut den åt henne så hon kan sätta den tillsammans med alla andra :)

 

Idag är jag trött och seg så ska snart slänga mig i soffan och glo nån film tror jag. Calle är iväg och tränar på nya gymmet:D Han är så duktig min karl! :) Snygg också för den delen! Som rubriken lyder... jag kanske har blivit skadad av kärleken... ser inga snygga killar förutom min alldeles egen :D

Kommentarer
Postat av: Mamsen

"verkade"...jag ÄR så nöjd med alla presenter ni kom med....dikten var...snyft! Morgonrocken var...vill va ledig i morgon! Almnackan var..aha det är 15:de idag! Korgarna blir såå bra på byrån i badrummet :) Så jag är VÄLDIGT NÖJD !!!

2012-01-15 @ 16:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0