2012

Sådär då var alla juliga aktiviteter avklarade... kan det bli vår nu?

Nyår blev kalas! Jag och mannen åkte som sagt in till stan redan dagen innan och sov över i hans systers lägenhet på söder! Blev shopping i farsta och middag på en riktigt nice kina restaurang på kvällen! Riktigt stakt och gott.. blev även tvungen att öva på att äta med pinnar.. Efter att ha skjutit iväg den ena pinnen gav jag upp och greppade uppläggningsgaffeln istället

Sjukt märklig färg på bilden :S



På nyårsafton blev upp tidigt, frulle på waneys och massor med shopping inne i stan. Hela Calles outfit skulle shoppas och det var bara skjortan som var fixad sedan dagen innan! Jag var lite skeptisk men vi lyckades tillslut..:) Och Fy tusan så stilig han var... min fina :D
Vid kvart i 6 hoppade vi in in taxin och åkte mot hammarbybacken..Kom in där det redan var massa folk, så det blev mingel och fördrink. Någon timma senare blev det dags för maten. Helt fantastiskt gott var det. Annica hade dukat så fint också med kort på alla som var där. :) Tolvslaget firades högst upp i hammarbybacken med utsikt över hela sthlm så det var heeeelt fantastiskt. Allt slutade med en taxi hem vid 6 på morgonen. Helt klart en av det bärsta nyåren jag haft! :)

 


Kommentarer
Postat av: teesaan

ÄNTLIGEN, där kom det ett inlägg ... ;) Fina bilder! :)

2012-01-08 @ 21:52:20
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Annica

Vad fint du skrivit!! Kul att läsa din blogg också, visste inte att du hade en. lägger genast in dig i favvo-listan ;)

2012-01-15 @ 18:24:15
URL: http://ppumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0