15 dagar till lön wiie

Hahha skönt att inte ens halva månaden gått och jag längtar efter lön... Fick ändå ganska bra lön nu men vart dom pengarna försvann vet jag inte riktigt :)

Vad har hänt sedan nyår egentligen? Hmm Jag har fan jobbat på svens för det mesta faktiskt. Och det är ju bra! Att jag inte legat hemma och latat dvs! I helgen blev det mys med Catta, Linda och CH på fredagen, det bjöds på tre rätters gör i lägenheten.. Förrätt:Vitlöksbröd, varmrätt: Ryggbiff med potatisgrating, kantarellsås (gjord på egenplockad svamp) rödvinssås och bea :) Och till efterrätt massa kakor bara typ !

Lördagen började med jobb på svens till kl 3. På kvällen lurade jag hit Catta och Jessica för lite vinpimplande. Massor med snack och skratt åt helt cpstörda saker m.m... Söndagen bjöd på jobb på Jysk och sen bara mys.

Igår och idag har det varit jobb på svens. Igår åkte CH till gbg för att kolla in en utbildning så jag bjöd över Tessan och Catta på middag och lite mys med frukt :) Blev även en sleepover med Therese så det var myyys. Slapp man sova själv!

Idag var det maaaassor att göra på jobbet, massa varor skulle läggas in och prismärkas..och då menar jag MAAASSOR. När det var klart skulle vi bygga om en sektion vilket var mycket roligare :)
Snart kommer mannen hem också :D SÅ behövde inte vara utan honom så länge :D Yeeay
Vi tog även en paus och provade pruttkuddar... fantastiskt kul!!!

Detta inlägg har tagit halva dagen att skriva.. inte konstigt att det blev så lååångt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0