10 små moppepojkar

Hejhopp, fortfarande sjukis. Sov hyfsat inatt trots överkonsumering av sömn. Har istället roat med mig att hela tiden vända på mig för att få sisådär 20 sekunder av frisk luft genom båda näsborrarna. Yeah you know what I meen! (näsborrar, för övrigt kul ond... låter mer som något gud använde sig av när han skapade våra små lufthål)

Torsdag idag, alltså 4 dagen jag är sjuk. Kul.. otroligt kul..Mår betydligt bättre nu än i början av veckan men blir fortfarande helt slut efter tex, bädda sängen, plocka ur diskmaskinen m.m..inte as normalt kanske. Jag har ingen feber längre men har istället blivit med mer halsont och massa snor. Yeeah.. lät som en 15årig pojke i målbrottet i morse när mannen ringde!

Trodde jag skulle må awesome idag så hade tänkte fixa och städa lite.. Men jag tror jag börjar med att typ duscha.. sen får vi se vart det

http://i.eurosport.se/2011/01/05/675773-8129995-317-238.jpg

Älskar när det kommer upp helt opassande bilder när man söker på ett visst ord..

Detta är ett resultat av ´förkyld´  kanske är hon mitt i en nys? Eller så är det ett bildbevis på hur arg och frustrerad man är när man inte kan andas ordentligt.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0