Veckan som varit!

Inte tränat någonting sedan i tisdags. Hade sådan galen träningsvärk och så kom det massor med andra saker i vägen. Har hängt massor med världens bästa Therese denna vecka. Har spenderat många timmar med henne på sminkaffären där hon jobbat ju! Pratat massor med skit och jag har försökt mitt yttersta för att förenkla hennes situation. Tråkigt jobb, dum pojke och sjukling! Jag tror jag lyckades ganska bra ändå! Fast hon är värd mer ändå! Världens finaste Therese! Käärlek!

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/227014_10150598044370430_622680429_18991247_4792310_n.jpg

 

I Torsdags bjöds det också på mycket mumsig middag. Mannen gav förslaget grekiska färsbiffar. Så jag kilade iväg och köpte färsk basilika och fetaost. Slängde ihop lite biffar och serverade det med klyftpotatis, morötter och rödlök som jag marinerat med olja, salt, peppar, grillkrydda och rosmarin. Gjorde även lite tzatziki till! Vart verkligen SUPERGOTT!

 

 

Och mannen visade sina skills och blandade ihop varsin mojito till oss också! MUUMS!

Igår vaknade jag upp med ögoninflammation. Inte så jävla coolt. Aldrig haft det innan och känner mig inte speciellt nöjd över att nu fått det. Kilade ändå iväg för att jobbpass på Svens. Efter det gick jag och Therese hem till henne, kirrade lite pizza från arena. Kollade lite på tv och jag rotade igenom lite kläder hon tänkte göra sig av med. Hittade 3 par byxor som satt som en smäck, några tröjor och en klänning! Perfekt!

 

Idag ska jag trotsa min sjukdom och åka in till Natalie för lite party! Glasögonen är på eftersom liner inte är ett alternativ! Hoppas på att det ska gå bra. Thats a first and I´m gonna ROCK my glasses and my RED eye!

 

 

Bjuder på en sjukt snygg pose och hoppar in i duschen!
(Nya jeans och linne från Tessans garderob! Totally awesome!)

 


Kommentarer
Postat av: Mams

Det kanske var nåt skit i vattnet,ni bubblade i,som satte sig i ögonen ^^

2012-02-11 @ 20:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0