Så konstigt!

Känns som att det är typ torsdag idag bara för att jag redan jobbat 3 dagar. Iofs blir det ju nästan så för mig eftersom jag jobbar idag och i morgon till.. Då har jag ju jobbar 5 dagar.. :P Snurrigt!

Sitter här i träningskläderna igen. Känns som att det börjar komma på rutin lite nu. Längtar till gymmet. Riktigt bekvämt att det ligger bredvid jobbet alltså. Så jag ska snart äta någonting, sen kila förbi Tessan på sminkaffären och sen sikta mot gymmet. Jag tror jag bara ska köra lite kondition nu innan jobbet och köra crossfitprogramet efter sen med Hampus. Alla övningar är så mysko och man ser så fånig ut. Bäst att ha med sig någon som gillar en och gör samma knasiga rörelser. :P Tönt man är!

Som denna typ..



Nää dags att packa väskan och äta!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack för chailatten bästa du! Snygg är du också! :D

2012-02-06 @ 13:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0