En god och en ond!

Min plan om att träna innan OCH efter jobbet sprang på en BIG FAIL. Gymmet öppnade inte fören 14.00. Wä..
Så jag tog en sväng på prisstopp, inhandlade en träningsväska och balsam! Sen gick jag till jobbet. Bara 2,5 timma för tidigt. Hängde där, käkade lite lunch, snackade massa skit och tiden gick ovanligt fort.
Stängde med Ulf och så blev det crossfitpasset med Hampus efter.
Fy i helvete vad jobbigt det var. Kunde bara göra alla övningar till fullo 3 varv. Videon jag la upp innan. "Knees to elbow", HEEELT SINNES! Gick istället över till att göra 15 situps.  Är helt matt i heela kroppen. Känner redan att jag kommer ha galen träningsvärk i ben och mage i morgon. OJ OJ

Nu kallar en dusch. Kommer inte ens orka lyfta armarna för att tvätta håret. ÅÅÅ SEN SOOVA! Jobb 10-14 i morrn.

Pöööss och nattinatti!

https://fbcdn-photos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/221836_10150579407520430_622680429_18807308_6324977_a.jpg

Therese blev för övrigt mycket förvånad och glad över min lilla visit med Chailatte. Vad gör man inte för en sån underbar tjej i nöd vaaa? :D
(hon hade lagt upp i sin blogg att hon hade lite ont i halsen och tyckte att någon snäll vän kunde komma förbi med te eller chai. Snäll vän...thats meeee!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0