Allt går!

Bra lördag trots ögoninflammation. Blev middag och utgång i kallhäll/kungsängen. Massor med vin/cider/öl, dans och skratt. Avslutades såklart med donken och lite deeptalk sådär när småtimmarna kröp sig på! Vet inte hur jag alltid lyckas agera psykolog.

Och detta med brillsen. Var till och med en främmade tjej på toan som stannade mig för att säga att jag hade så fina glasögon och att jag var skit snygg i dom. Förklarade läget om inflammationen och hon tyckte bestämt att jag skulle ha glasögonen till vardags. Himla gölli tjej. Blev nästan lite generad!

Denna dag har spenderats i soffan med min trötta lilla man! Serier, film och så slängde jag ihop lite sambalburgare till middag! Smaaask! :)

Nu lockar sängen!
PEACE!

Kommentarer
Postat av: Elise

Hallå Elin! Nu vill jag höra din alls hjärtansdag!! Kram

2012-02-16 @ 15:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0