AJ SA JAG!

Under dagens gång har träningsvärken bara växt och växt!

Gjorde som jag sa, åkte till handen och solade men for sedan vidare in till stan och shoppade lite träningskläder..
Efter det blev det ju bio. Vi såg den nya Sherlock Holmes filmen. Bra skit. Han som spelar Sherlock har så jäkla härligt kroppsspel. Sjukt bra skådis.. :D

Mannen städar köket och jag sitter här. Yeay! Vet inte vad jag gjort för att förtjäna det. :D Duktig kille!
I morrn drar han till GBG och utövar ännu mer helikoptertester. Håller alla tummar och tår för honom. Sen om han lyckas får vi se vad som händer med livet. :D

Halv 10 tåget in till Jakan i morgon blir det. Lunch, träning och bada med Natalie. LÄÄÄÄNGTAR! Min onda kropp behöver lite mer träning.. simning lär vara skönt med denna värk. Sträcka ut lite :D

Näääpp nu blir det sängen!
Natti natti Duuudes :D

http://cynicritics.files.wordpress.com/2011/12/ada11.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0