Ny vecka!

Måndag måndag... har just vikt in att tvätt som tvättades i lördags. Verkligen inte roligt men skönt att ha det gjort..

Är på sjukt dålig humör.. riktig bitterfitta.. tycker synd om Hampus som fick stå ut med mig igår. Men det var tydligen okej eftersom jag aldrig är sur annars typ. Känner att humöret inte är ett dugg bättre idag. Ingen motivation eller lust att göra ett skit..

Massor med jobb i veckan iaf, det är skönt. Blir väl ändring på det när nya butikschefen börjar.. Så njuter medan jag får jobba häcken av mig. Är ledig i morrn men annars så är det jobb hela veckan. Börjar kl 2 idag så börjar snart bli dags att äta någonting och sedan knata bort.
Får se om man är på humör för träning idag.. så jävla sämst när jag slutar 7.. allt blir så sent... :(

Nej nu skiter jag i detta.. bitterfitta delux signar ut!

http://alohanadi.com/wp-content/uploads/2011/07/arg-772779_38501613.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0