MÄÄÄ

Jäkligt bra dag igår, första massa fika med Natalies släkt och sen fylldes det på med vänner. Det pimplades vin och det blev sushi till middag. När småtimmarna krök på åkte pizzorna fram som snacks. Blev inte så att jag hookade up med Tessan för hon mådde kasst och skulle åka hem redan vid 1 så då valde jag att stanna hos Natalie längre:)

Är trött som en apa idag. Tror jag mår rätt bra ändå! Ska snart ta på mina nya dojjor och börja knata upp mot jobbet för att dra av ett 3 timmars pass!


Kommentarer
Postat av: Mams

Nämen.....har du köpt nya skor ;D

2012-04-01 @ 14:03:28
Postat av: din gotlänning

du är så fin & duktig. me like u rock on!

2012-04-01 @ 18:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0