Hejeee

Påskhelgen flög förbi och har inte jobbat ett skit. Det suger ju må jag säga! Har lite ångest nu! Har inge jobb fören fredag som det ser ut nu! WÄ! big WÄ!

Har spenderat förmiddagen med Therese och Emelie nere på stan. Lunch på thorssan och sen lite kika i butiker. Jag har totalt missat att någon backat in i kicks och snott lite parfymer och grejer. Braa man är! Snacka om att jag inte har koll på nyheterna!

Blev en riktigt bra träningsdag igår, 5 km prommis, vila två timmar sen bort till gymmet. Joggade 5 km på bandet och efter det ett 20 mins magpass. Allt med finaste Hampus! Vi är ett bra team! Upptäckte dock att skorna jag klickade hem här för en vecka sen inte var nån höjdare att springa i. Så idag budade jag hem ett par nya! 300 spänn, smaack :) Man tackar! Även dom ett par reebok! Wihoo! Så snart har jag bra dojjor för alla aktiviteter.

Ska bege mig till gymmet när mannen kommer hem. Blir rygg idag. Borde springa lite idag med. Men inte 5 km... 3 kanske.. som uppvärmning. Sen blir det rygg och någonting mer.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/543585_10150775087455365_559570364_11810531_51895954_n.jpg

Tjeena rödlyset. Igår efter joggingturen! Haha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0