Alltså, jag vill va ledig lite nu!

Oj detta skulle ha postats i fredags men det gick sådär ser jag nu!

Eller egentligen inte. Men fan var trött man börjar bli, inne på 7 dagen i rad nu, söndag månad tisdag kvar.. men måndag och tisdag är det rätt korta dagar.. Sen får jag vara ledig i 2 dagar! Wiie

Igår blev det jobb, sen hem till Tessan för grillmiddag och vin! Fortsatte ner till AYA och sedan till Storpub. Kan säga att jag kände mig lite gammal.. iaf när det kom på tal att folk var 94or och 95or.. haha :D WTF!
Upp vid 10 i morse, körde en frulle på subway, köpte present till Wanna på Svens och sedan bort till jobbet.
Nu på kvällen blev det bio med grabbarna, The avengers blev det. Helt okej, somnade i mitten men kändes inte som jag missade något viktigt så!

Nu är vi hemma, mina ögon går i kors så ska faktiskt gå och sova. Skönt med en lugn kväll!
Jobb i morrn och sedan upp till Hampus syster Therese för att fira Wanna!

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/378974_10150552112980365_559570364_11056569_340220344_n.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0