Im a sneekie sneekie girl

Lekt med Jessica under dagen efter många om och men eftersom kvinnan är smått RETARDED.. (gillar dig<3)
Trots att hon bor närmare solariumet fick jag vänta på na, när jag skrev att jag var framme hade hon inte åkt och trodde jag åkt före bara för att få det lilla rummet... om det var så tänkte hon inte komma ner för än jag var klar för hon tänkte minsann inte sitta o vänta på mig där.. men hon tyckte jag kunde vänta sen efter:P Jävla mongisunge hon är alltså.. Men hon kom tillslut och fick sitt jäkla rum :D

Efter solningen cyklade vi hem till Jess och hon försökte tvinga mig att äta kladdkaka, men jag lyckades komma undan. Tog mig en apelsin istället :) Klapp på axeln.

Blev hemfärd vid 5 :) Svängde förbi konsum och handlade lite grejer till middagen. Blev fläskfilé, sallad, colslaw, bea och halloumi :)

Inge jobb i morgon heller men blir nog bus med Jessica, Juan och Calle i morrn kväll :)
Sen blir det jobb resten av veckan :) Kanske lite laserdoom (lasertag, lasergame) vad tusan det heter med Linda och lite folks efter jobbet :)

Nu är det nattinatti!


http://fotboollsbrudenemma.blogg.se/images/2011/laser_136081047.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0