två med samma namn :D haha

I fredags så blev det massor med vin tillsammans med Jessica, jonatan och simon. Jag var tydligen skitfull och gjorde massor med konstiga saker. Fick ringa knasiga samtal som fick ganska roliga uppföljningar.

Mådde riktigt kasst i lördags morse när jag vaknade på soffan...åkte sedan hem, bytte kläder, blev upplockad av tessan för att sedan käka lunch nere på thorssan. Vid 3 åkte la familja ut till farmor och farfar eftersom farfar fyllde år. käkade mat tills jag nästan kräktes

Vid halv 8 knatade jag ner till tessan där drinkarna redan stod på bordet och kursen var satt mot stan.
Vi hoppade på 9 tåget, fick sällskap av Andreas på vägen in och sedan gick vi till Moda och mötte upp Tessans kompisar. Vi gick vidare tillsammans med dom till Laroy som sög helt galet så vi lämnade ganska tidigt.
Drog en sväng förbi donken, åkte åt lite fel håll i tunnelbanan och sedan blev vi upphämtade och fick skjuts ner till Nynäs :D Kalasers.




Nu ska jag slänga mig in i en dusch för att sedan dra iväg på en intervju kl 3 :D Woop wooop
Ikväll blir det solsidan, förhoppningsvis tillsammans med något trevligt sällskap :D

 

Jag är fett fräsch :S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0