leka leka leka

Jag somnade helt galet sent igår, ca 03.30 typ. Kunde inte sova så jag laddade ner filmen "Love and other drugs".
Riktigt mysig film med två riktigt snygga huvudroller!
Ändå vaknade jag vid 10 i morse och var pigg. Fick ett sms av Sara som frågade om jag ville följa med till leklandet i haninge. Elin <3 Leka, sååå jag tackade snabbt JA!
Det blev massa klättra, åka rutschkana o busa busa busa med lilla Ellipelli som var så lycklig. :D
-
Nu sitter jag hemma hos Jessica, vi har ätit lite fläskpannkaka. Mumsi mumsi.
Kvällen är oplanerad. Men i morgon blir det upp tidigt och iväg på äventyr med henne också.
Och sedan på kvällen drar iaf jag in till stan. Får se om jag lyckas få med mig Jessica. :D
-
Blev inge sola idag. Ska ta och göra det i haninge i morgon. MMMMM
VILL VA BRUUUN!!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0