Dilemma

Nyår snart då! Det kommer spenderas tillsammans med mannen i hammarbybacken. Hans vänner från NBG har hyrt någon lokal där så det blir middag och kalas där :) Sjukt spännande med massa nytt folk!
Klänningen är kirrad, nu är det bara en frisyr som ska hittas på.. jäkligt knepigt faktiskt. Jag tror det blir någon form av uppsättning. Såklart så ska ju jag och mannen försöka matcha. Min klänning är svart så vi bestämde oss för färgen BLÅ.. Eftersom vi båda passar jäkligt bra i den.

Mannens outfit ska kollas ut idag och i morgon. Nämligen så att vi har fått lov att vara i hans systers lägenhet på söder under dessa två dagar! ;D Så idag när mannen slutat så möts vi upp, åker in till stan, går runt och kikar på lite kläder till honom, sen kanske det blir middag ute nån stans och vem vet kanske en bio eller liknande?:) MYS

Nu blir det lite frulle :)




Sååå ser klänningen ut... tror jag ska försöka vika ner banden dock! :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Men blogga då....

2012-01-05 @ 17:42:01
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0