Trött eller?

Jag gillar inte det här med att det är riktigt mörkt ute hela tiden.
Jag somnade vid aa strax efter 12 igår, vaknade första gången vid halv 10. Men jag somnade om. Och vad tusan var klockan nästa gång, Jooo 12:48. Hur fan är det möjligt?? Sover ju helt sinnessjukt mycket!!

Vädret ute är piss så vad tusan ska man göra idag då?
Söka alla jobb som finns på arbetsförmedlingen kanske?
Baka en kaka vore ju annars ganska trevligt, mitt rum behöver sig en omgång, öva lite körkortsteori?
Eller kanske bara kolla på alla avsnitt av how I met your mother?

Nu är jag trött på den här SKITEN!
Hej då med DIG och dig också för den delen, tror jag bojkottar hela skiten förresten!

Så, STFU och GTFO som Stefan skulle sagt!

Jag gillar iaf glass, (helst Ben&Jerrys Phishfood) och Tessan såklart, och morätter med holiday dipp!

Peace and Loove!

Kommentarer
Postat av: Therese

Gillar din stil, skit i allt för tillfället!!! :)



hihi jag gillar dig också sweetheart och ben&jerry också för den delen ;)

2010-10-20 @ 23:13:40
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0